ایک ہی روز میں بیرونی قرضہ 666ارب روپے بڑھ گیا،نائب صدر مسلم لیگ ن



لاہور(اردوپوائنٹ اخبار تازہ ترین۔16مئی2019ء) پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز شریف نے جمعرات کے روز ڈالرکی قیمت میں ایک دم ہونے والے اضافے پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ ڈالر کی قیمت میں اضافے سے ایک ہی روز میں بیرونی قرضہ 666ارب روپے بڑھ گیا۔ مریم نواز شریف نے اپنے ٹویٹر پیغام میں کہا ہے کہ پاکستان میں روپے کی قیمت مستحکم کرنے کا کام ان لوگوں کو سونپا گیا ہے جو ملک میں آئے ہی روپے کی قدر گرانے اور جی ڈی پی کی ترقی روکنے کے لیے ہیں۔

@MaryamNSharif
As if Pak Rupee freefall was not ironic enough,people put in place to control it are those who’ve been imported recently to devalue the currency&decrease our GDP growth. The impact of today’s devaluation- only the foreign debt has gone up by 666 billion Rs. #BringBackNawazSharif

انہوں نے اپنے دوسرے ٹویٹ میں کہا کہ لوگوں کو نئے پاکستان کے بارے میں غلط فہمی نہیں رکھنی چاہیے ، نئے پاکستان میں بے روزگاری میں اضافہ ہوا ہے۔ مریم نواز نے کہا کہ سابق وزیراعظم نوازشریف کی قیادت میں روپیہ اور سٹاک مارکیٹ مستحکم تھے لیکن نئے پاکستان میں مہنگائی نے عوام کو کچل کر رکھ دیا ہے اور گیس وبجلی سمیت ہر چیز مہنگی ہو گئی ہے۔

یاد رہے کہ جمعرات کی صبح ڈالر ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گیا ۔ انٹر بینک میں ڈالر 6 روپے 61پیسے مہنگا ہو گیا جس کے بعد انٹر بینک میں ڈالر148 کا ہو گیا ہے۔جب کہ اوپن مارکیٹ میں بھی ڈالر 3 روپے مہنگا ہو گیا ہے جس کے بعد اوپن مارکیٹ میں ڈالر کی قیمت 147 روپے ہو گئی ہے ۔ ڈالر کی قیمت میں اتار چڑھاؤ سلسلہ جاری ہے تاہم معاشی تجزیہ نگاروں نے ڈالر کی قیمت کو خطرناک قرار دے دیا ہے۔ اب مریم نواز نے بتایا ہے کہ ڈالر کی قیمت میں اضافے سے ایک ہی روز میں بیرونی قرضہ 666ارب روپے بڑھ گیا۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
اسلام آباد سٹاک ایکسچیج کی عمارت میں آگ لگ گئی
جعلی اکاؤنٹس کیس: انور مجید کے ایک اور بیٹے ذوالقرنین مجید گرفتار
المناک حادثے نے پاکستانیوں کی آنکھیں نم کردی
زرداری ، حمزہ شہباز کی گرفتار ی کے بعد فریا ل تالپور کی گرفتاری
مریم نواز کے سیکورٹی اسکواڈ کی گاڑی بڑے حادثے سے بچ گئی
پاکستانیوں کیلئے انتہائی افسوسناک خبر آگئی

تازہ ترین ویڈیو
ٹی وی اینکر ڈاکٹر عامر لیاقت حسین کی رمضان ٹرانسمیشن کے دوران غیر مناسب باتیں
جنرل راحیل کی دھمکی پر بھارتی پاگل ہوگئے،دیکھیں پاکستانی تجزیہ نگار نے بھی بھارتی کی چھترول کردی
پاکستان مخالف تقریر کرنے پر پاکستانی نوجوان نے لندن ائیرپورٹ پر محمود خان اچکزئی کو گالیاں اور اور ہاتھا پائی
اگر ایاز صادق کے دل میں کھوٹ نہیں تھا تو پھر وہ عمران خان کا سامنا کرنے سے کیوں بھاگے، ایاز صادق غیر جانبدارنہیں رہے۔ سنیے
مجھ سے ذاتی دشمنی نکالی جارہی ہے ۔۔۔، افسوس کہ وزیراعظم صاحب پوری بات سنے بغیر ہی اٹھ کر جارہے ہیں

Copyright © 2016 UrduBaaz.com. All Rights Reserved