آنے والے دنوں میں ایسی گرفتاریاں ہوں گی جس سے اسمبلیاں ہل جائیں گی



اسلام آباد (نیوزڈیسک) معروف صحافی ڈاکٹر شاہد مسعود کا کہنا ہے کہ قرضے لینے اور پھر سود سمیت ادا کرنے کا سلسلہ جاری ہے۔اگر حکومت کے پاس حکمت عملی نہیں ہے تو اپوزیشن کے پاس بھی حمکت عملی نہیں ہے۔ڈاکٹر شاہد مسعود کا مزید کہنا تھا کہ مزید گرفتاریاں بھی ہوں گی اور آنے والے دنوں میں ہونے والی گرفتاریوں سے سندھ حکومت اور اسمبلیاں ہل جائیں گی، ڈاکٹر شاہد مسعود کا کہنا تھا کہ آگے بہت بڑی گرفتاریاں ہونے جا رہی ہیں۔

اس سے قبل ایک پروگرام میں ڈاکٹر شاہد مسعود کا کہنا تھا کہ حکومتی صفوں میں بھی گرفتاریاں ہونے جا رہی ہیں۔ڈاکٹر شاہد مسعود کا مزید کہنا تھا کہ دوسری بات یہ ہے کہ گرفتاریوں کی بریکنگ نیوز کے لیے ہر وقت تیار رہنا چاہئیے۔اب صبح دوپہر شام گرفتاریاں ہوتی رہیں گی۔

چار چار گھنٹوں کے بعد گرفتاریاں ہوں گی۔لیکن اس تمام معاملے میں اصل مسائل چھپ جائیں گے۔

مثال کے طور پر معشیت کا ایک اہم مسئلہ ہے۔خیال رہے نیب نے اپوزیشن رہنماؤں سابق آصف زرداری، فریال تالپور، اور حمزہ شہباز کے بعد حکومتی وزیر سبطین خان کو بھی گرفتار کیا تھا۔بتایا گیا تھا کہ سبطین خان پر2007ء میں چنیوٹ میں مائنیزکے ٹھیکہ کیس میں گرفتار کیا گیا ۔ سبطین خان 2007ء میں صوبائی وزیر معدنیات تھے۔ اس وقت پنجاب میںوزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی تھے۔

نیب لاہور نے اپنے اعلامیے میں بتایا کہ سبطین خان نے2007ء میں بطورصوبائی وزیرغیرقانونی طورپرمن پسند افراد کوٹھیکوں سے نوازا۔بتایا گیا ہے کہ سبطین خان پر2007ء میں چنیوٹ میں مائنیزکے ٹھیکہ کیس میں گرفتار کیا گیا ہے۔ سبطین خان 2007ء میں صوبائی وزیر معدنیات تھے۔ اس وقت پنجاب میںوزیراعلیٰپنجاب چودھری پرویز الٰہی تھے۔ نیب لاہور نے اپنے اعلامیے میں بتایا کہ سبطین خان نے2007ء میں بطورصوبائی وزیرغیرقانونی طورپرمن پسند افراد کوٹھیکوں سے نوازا۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
اسلام آباد سٹاک ایکسچیج کی عمارت میں آگ لگ گئی
جعلی اکاؤنٹس کیس: انور مجید کے ایک اور بیٹے ذوالقرنین مجید گرفتار
المناک حادثے نے پاکستانیوں کی آنکھیں نم کردی
زرداری ، حمزہ شہباز کی گرفتار ی کے بعد فریا ل تالپور کی گرفتاری
مریم نواز کے سیکورٹی اسکواڈ کی گاڑی بڑے حادثے سے بچ گئی
پاکستانیوں کیلئے انتہائی افسوسناک خبر آگئی

تازہ ترین ویڈیو
ٹی وی اینکر ڈاکٹر عامر لیاقت حسین کی رمضان ٹرانسمیشن کے دوران غیر مناسب باتیں
جنرل راحیل کی دھمکی پر بھارتی پاگل ہوگئے،دیکھیں پاکستانی تجزیہ نگار نے بھی بھارتی کی چھترول کردی
پاکستان مخالف تقریر کرنے پر پاکستانی نوجوان نے لندن ائیرپورٹ پر محمود خان اچکزئی کو گالیاں اور اور ہاتھا پائی
اگر ایاز صادق کے دل میں کھوٹ نہیں تھا تو پھر وہ عمران خان کا سامنا کرنے سے کیوں بھاگے، ایاز صادق غیر جانبدارنہیں رہے۔ سنیے
مجھ سے ذاتی دشمنی نکالی جارہی ہے ۔۔۔، افسوس کہ وزیراعظم صاحب پوری بات سنے بغیر ہی اٹھ کر جارہے ہیں

Copyright © 2016 UrduBaaz.com. All Rights Reserved